.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي گاهشناسي درختي در اكوسيستم‌هاي خزري

در راستاي تبادل نظر كارشناسان داخلي و خارجي در باره شرايط محيطي اكوسيستم‌هاي خزري در دهه‌هاي گذشته و برنامه ريزي براي آينده، با برگزاري نخستين گردهم‌آيي بين‌المللي تغيير اقليم و گاهشناسي درختي در اكوسيستم‌هاي خزري توسط دانشگاه مازندران در ارديبهشت ماه سال جاري موافقت شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، وزيران عضو كميسيون فرهنگي بنا به پيشنهاد وزارت علوم، با توجه به حوادث طبيعي غير مترقبه در 20 سال اخير در اكوسيستم‌هاي خزري، از قبيل سيل‌هاي عظيم و ويرانگر، رانش زمين و تخريب جنگل‌ها و مراتع، مشكلات اجتماعي و اقتصادي در اكوسيستم‌هاي خزري، آلودگي‌هاي ناشي از برداشت نفت در درياي خزر و تحولات آب و هوايي ناشي از تغيير اقليم، با برگزاري نخستين گرهمايي بين‌المللي تغيير اقليم و گاهشناسي درختي در اكوسيستم‌هاي خزري توسط دانشگاه مازندران موافقت كردند.

بر اساس اين مصوبه، دانشگاه مازندران مي‌تواند از كمك‌ها و هداياي داوطلبانه اشخاص حقيقي و حقوقي كه براي اين امر اختصاص يافته است، در چارچوب قوانين و مقررات استفاده كند. همچنين هزينه‌هاي شخصي مربوط توسط متقاضيان شركت در گردهمآئي پرداخت مي‌شود.

اين مصوبه در تاريخ 16/2/1387 از سوي پرويز داودي، معاون اول رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 ارديبهشت 1387
نام دتنشگاه مازندران باید به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تغییر داده شود چون متکفل برگزاری این گردهمایی بین المللی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری است نه دانشگاه مازندران.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.